.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران
رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند.
احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران

رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان مازندران در فرودگاه شهدای ساری، گفت: مازندران ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، جنگل و دریا دارد که می‌تواند زمینه رشد استان را فراهم کنیم.

 

او با بیان اینکه این استان از ظرفیت نیروی انسانی مناسبی اعم از دانشگاه‌ها و حوزه‌ها برخوردار است، افزود: مازندران پیشینه مهمی در زمینه مفاخر جهان اسلام دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: مازندران از نظر جغرافیایی نزدیک پایتخت است و به همین خاطر زمینه برای رشد بیشتر فراهم آمده است.

 

رئیس جمهور در ادامه افزود: در دور اول مصوبات مهمی برای استان داشتیم که در دور دوم هم پیگیر مصوبات دور اول هستیم و هم مصوبات جدیدی را تصویب خواهیم کرد.

 

رئیسی گفت: یکی از مهمترین کار‌های ما در استان این بود که در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی بودیم که راکد بوده اند و در این سفر با بهره برداری از این واحد‌ها شاهد اشتغالزایی برای افراد زیادی خواهیم بود.

 

او افزود: در بدو ورود به استان مازندران عرض سلام و ادب دارم به حضور مردم ولایتمدار استان مازندران اعم از خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیگر قشر‌های مختلف مردم و امیدوارم در این سفر آنچه را که مشکلات اساسی استان است بتوانیم بررسی کنیم و برای رفع آنها گام‌های اساسی برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.